Różne są rodzaje reklamy. Różny jest zakres ich oddziaływania. Nie wszystkie firmy mogą sobie pozwolić na najdroższą reklamę, czyli telewizyjną w ogólnopolskich stacjach. Jednak tak naprawdę coraz większe znaczenie ma tańsza, bardziej pomysłowa i dająca o wiele więcej możliwości oddziaływania reklama internetowa. Przybiera na różne formy. Obecnie można zauważyć, ze reklama telewizyjna przede wszystkim skierowana jest do osób starszych – czyli są to reklamy środków leczniczych i para leczniczych suplementów itd.., pożyczek chwilówek, ubezpieczeń itd. Zaś w przypadku osób młodych, bardziej sprawdza się jednak reklama internetowa. Oddziaływanie na ich emocje, na ich wybory, odbywa się bardziej subtelnie i w zawoalowany sposób. Jest to choćby promowanie pewnej mody – na dany typ ubioru, na dany styl życia – obecnie np. na zdrowy styl życia, aktywność fizyczną, szczupłą sylwetkę, zdrowe odchudzanie, łączenie aktywności fizycznej z rekreacją, przyjemnym spędzaniem wolnego czasu.
Sposób na skuteczne reklamowanie się w różnych mediach
[Głosów:0 Średnia:0/5]